luni, 18 august 2014

Viareggio

La mare, la soare, fetitzele sunt goale ... Pacat ca de la 80 de ani in sus. Dar te mai uiti? Important e ca fac topless :) probabil ca nu au gasit sutiene cu bretele asa lungi, ca ar fi aratat ca Borat :)



Marea a fost faina, calda, valuri, ca pe vremuri in romanica :) numai ca acum am voie sa intru in mare sa ma iau la tranta cu valurile. Plaja publica (a se citi gratuita) avea doar vreo 4m latime, din cei vreo 10km de plaja de pe acolo :) dar ne-am gasit loc sa ne punem cearsaful. Oricum n-am prea stat pe plaja, ca deh, mare, inot ... Am facut totusi cateva poze, pacat ca n-am avut la mine decat vreo 2 pozitii.




vedere de pe ponton


Pe faleza

Am mancat si niste "linguini ai calamaretti e bottarga di muggine" destul de bune. Adica erau niste linguini cu calmari si cred ca si cu mini caracatite (adica era una, de aia nu sunt sigur). si cu ceva sos cu ulei de masline si inca ceva condimente pe care bineinteles nu le-am putut identifica.




Cand ne-am intors am reusit sa ne si ratacim (eu am ratat-o cu orientarea) asa ca ne-a trebuit 1h sa ajungem la masina, in loc de 25-30 min. Dar am reusit pana la urma ca a intrebat mama pe niste politisti, si am ajuns la timp pentru pizza de seara asta. Macar am mai facut niste poze cu niste cladiri de vis de pe acolo, si ne-am facut si norma de plimbare.


pe unele cladiri cresc si copaci ...



Adăugaţi o legendă


Fain la pizza, ne-am simtit bine cu Vieri si cu restul trupei de aici, oameni faini. Si pizza a fost destul de buna, dar parca tot mai buna e aia de acasa :D

Alte poze de azi:

dimineata la plaja

salvamore

umbrelute

alte umbrelute

plaja vazuta de pe ponton

zumba la plaja



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu