marți, 10 august 2010

Winterthur - Vaduz - Hohenschwangau - Salzburg

Pana la urma am hotarat sa mergem prin Vaduz ca aveam destul timp. Mare lucru nu a fost de vazut pe acolo, doar castelul principilor liechtenstainezi (vorba aia, principatul Liechtenstein). Dar na, cine a mai fost prin tarisoara asta? suntem tari, nu-i asa? La Hohenschwangau am ajuns destul de tarziu - am si facut o greseala la setarea gps-ului, ca am lasat pe "avoid toll roads" dupa ce am intrat si am luat vigneta, asa ca am mers paralel cu autostrada vreo 30 de km ... pana ne-am prins. Din pacate ne-au costat devierile astea in timp, pentru ca am ajuns la 3 la castele si nu mai erau bilete, se vandusera toate aferente zilei de azi. venisera ceva americani, cred ca erau cateva azile de batrani, ca numai mosi si babe de peste 70 de ani erau, nici nu stiu cum au urcat la castel. noi i-am prins cand coborau, si abia se tarau. Asa ca ne-am plimbat pana la castel, am mancat, si am plecat.
Am prins insa niste peisaje minunate prin Alpi, cand am plecat din Winterthur chiar era ceata :) Din cand in cand ne-am mai oprit sa facem poze ca era ca in povesti. Parca eram in vizita la Heidi.

Elvetia

Elvetia

Liechtenstein

Germania

Si asa ne-am plimbat azi in ordine prin: Elvetia - Liechtenstein - Austria - Germania - Austria. Frumos. Maine mergem acasa, ca deja nu mai stim cand am plecat, si nu mai tinem minte ce am vazut la inceput. Noroc cu blogul asta :P


4 comentarii:

  1. Gata calatoria? Am impresia ca a trecut foarte repede, dar aveti niste amintiri superbe!
    Drum bun spre casa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. noua nu ni se pare ca a trecut repede, chiar vrem acasa. nu stiu cum ne reobisnuim cu lucrul, cred ca va trebui sa ma bag in toj la voi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ca sa nu te sune toti pe rand si sa te trezeasca din somnul de 20 ore ce-l vei baga, sper ca vei anunta oficial pe blog cand ajungeti cu bine la Oradea ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut si eu fericita ocazie sa vad aceste locuri minunate, clipe frumoase ce au trecut prea repede, amintiri pentru o viata

    RăspundețiȘtergere