miercuri, 4 august 2010

Luxemburg - Reims - Paris

Ne-am trezit pe la 8 si am mers la piscina. A fost asa de relaxant ... Dupa, infometati, am mers la restaurant sa servim micul dejun. A fost bun, chiar a fost un mic dejun de 5 stele. Aveau croissante asa de bune si un suc de portocale proaspat stors si multe altele. Am mancat asa de mult incat a trebuit sa stau intins in pat vreo 30' pana sa pot sa conduc :)

Asa ca, din nou "on the road" (nu de James Kerouac, din fericire), cu Reims ca prima tinta. Bineinteles, ca de obicei, lucrau la tranzitia dintre autostrazile E25 si A4, asa ca am pierdut vreo 2 ore invartindu-ne pe acolo (am prins si 2 bouchoane, bineinteles), dar in sfarsit am ajuns. Catedrala din Reims este la doar 1km de autostrada asa ca a fost usor si rapid.


Am sperat ca nu vor fi taxe de drum in nord, dar din pacate au fost. Cu toate astea am ales so mergem pe autostrada ca sa ajungem la timp in Paris si sa evitam condusul seara/noaptea (din cauza problemelor cu luminile). Asa ca: 13.2 + 4 + 3.7 + 2 Euro am platit intre Metz si Paris. Prea mult. De-acum incolo, in Franta, vom incerca sa evitam autostrazile.
Am ajuns la hotel pe la 6:10am, dar am dat de problema obisnuita: parcarea. Am parcat intr-o zona interzisa (mai erau vreo 5 masini parcate pe acolo) si am sperat ca nu ne-o ridica pana facem check-in. Tipul de la receptie ne-a zis ca in August parcarile cu plata sunt gratuite, asa ca putem parca in zona "cu plata". Dar toate locurile erau ocupate, asa ca am pandit eliberarea unui loc si am sarit pe el. Teona a stat de 6 pana am adus eu masina. Problema rezolvata. Internet-ul e gratuit, hotelul e in zona 2 a Parisului la vreo 15-20' de Arcul de Triumf, asa ca totul e perfect. Am iesit la o plimbare prin cartier sa cunoastem zona si am intrat si la statia de metro din zona. Am vorbit cu tipa din biroul de informatii si am primit ceva harti si informatii despre abonamente, bilete samd, asa ca suntem pregatiti pentru maine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu