marți, 27 iulie 2010

Berlin - Hannover


Am inceput ziua devreme, ca stabilisem o intalnire cu Rafa si Adi pentru 10:30am la Galeriile de Est (adica graffiti pe zidul Berlinului - ce-a mai ramas din el). Ne-am lichidat camera, si am plecat la locul de intalnire. Am vazut o multime de graffiti, unele adevarate capodopere, de-a lungul zidului ce masoara vreo 1.2km.

Apoi ne-am tinut de plan si am vazut Gedaechtniskirche, o biserica in ruine (lasata asa intentionat) intre cladiri noi.

Am plecat spre Hannover unde ne-am cazat la Sybille si Jan. Sunt foarte draguti si au si un catel foarte cuminte. Am iesit la masa in oras la un restaurant grecesc unde am mancat foarte bine, 32eur per total, dar ne-am intins :) Ne-am plimbat si pe malul lacului si am vazut si primaria veche, despre care se spune ca a fost ridicata intr-o mlastina si e sprijinita de 8000 de barne de stejar. Tot orasul pare construit intr-o padure (cred ca asa si e), plin de copaci peste tot, parca toate cladirile sunt casa bunicii Scufitei Rosii :)

Azi ma opresc aici, ca e tarziu si maine ne trezim devreme - gazdele noastre trebuie sa mearga la servici maine, iar noi trebuie sa mergem la Amsterdam unde avem o gramada de vazut. Imi pare rau pentru lipsa de activitate de zilele trecute. In Germanica cica e mai greu cu net-ul. Bine ca am apucat sa le scriu :)

Tschuss!


3 comentarii:

  1. Vrem mai multe poze! Alcatelul va urmareste :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Super poza cu biserica... Sper sa o fi luat si din alte unghiuri si sa mai pui poze.
    Drum bun si las-o mai moale pe sosea. Va vrem inapoi teferi la nunta! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @iuli: nu prea or iesit bine pozele cu biserica aia, ca era dimineata si aveam soarele contra. si nu puteam sa fac decat din vreo 2 unghiuri ... am vreo 10 poze dar asta e cea mai buna.

    @alcatel:
    - cam greu cu pozele, ca ajungem seara in camera, si apoi in Berlin nu aveam net, in Hannover aveam dar am stat de vorba cu gazdele pana pe la 1 si apoi la 7 fara trezirea ca ei mergeau la lucru... Sper sa pun seara asta mai multe.
    Dar fiti pe pace, o sa vedeti cand ajung la lucru (si poate si pana atunci, daca apuc sa pun pe picassa in weekend).
    v-am pupat

    RăspundețiȘtergere