sâmbătă, 31 iulie 2010

Belgia

Ieri a fost o alta zi destul de grea. Am inceput bine cu micul-dejun impreuna cu Ian si Jolien, si apoi am plecat sa vizitam Gent-ul. Ne-au prezentat orasul, pentru care s-au pregatit foarte bine cu o harta si un tur al orasului, si ne-au povestit o gramada de "legende". Fiecare cladire are legenda ei. E un oras istoric cu cladiri medievale, ca si cum te-ai duce inapoi in istorie.Ne-am plimbat vreo 2 ore si apoi Ian s-a dus la lucru. Noi am facut un tur cu barca cu carmaciul ca ghid si care ne-a spus o gramada de povestioare, cele mai multe amuzante(2 rauri se intalnesc in oras, si mai e si un canal vechi facut initial pentru conectarea Gent-ului la Marea Nordului, in scopuri comerciale).


Ne-am deplasat apoi catre Antwerpen unde catedrala "Onze Lieve" ne-a impresionat. E foarte mare si mai ales foarte inalta, atat de inalta incat e foarte greu sa o prinzi intr-o poza. Am vazut o gramada pe acolo, si desi e foarte aproape de Olanda, stilul arhitectural al orasului e mai aproape de stilul francez, poate chiar spaniol, cu cladiri uriase. In centru, parca erau cladiri ale operei din Timisoara (sau mai mari) puse una langa alta pe ambele parti ale "Schoenmarkt", aleea pietonala din centru. Aici Sven ne-a recomandat o parcare gratuita langa centrul orasului si ne-a facut o harta cu cele mai importante locuri de vizitat, asa ca in 2-3 ore am terminat.


Am ajuns la Sven pe la 7pm si n-am intarziat de data asta. Am facut cunostinta, si am discutat despre planul pentru zilele urmatoare si ne-am uitat la poze de la nuntile noastre.
Azi am facut o gramada de lucruri, am jucat tenis de masa, ne-am plimbat catre centrul satului si bineinteles, creme de la creme, am iesit intr-un mic tur cu bicicletele (vreo 10km cred). Am fost nostim, ca sa nu zic caraghios, pentru ca imi cunoasteti skillurile de biker ... dar totusi m-am incapatanat sa merg. Asa ca am intrat in plina viteza intr-un gard viu (inalt de vreo 2m), si totodata am distrus niste porumb dintr-un lan ce era pe langa aleea de biciclisti. Ei au pe aici o gramada de astfel de alei, doar pentru biciclete, numerotate si cu semne de circulatie. Dupa aceste mici distrugeri, am iesit mai pe strada sau pe alei mai late si n-am mai avut probleme decat cu masinile care treceau si cu virajele la stanga/dreapta, sau cand mergeam prea incet. In rest am mers destul de bine :) bineinteles ma doare curul de de-abia stau pe scaun, nu inteleg cum pot ciclistii sa mearga cate 200km pe zi.
Seara am mers la Isis unde l-am intalnit si pe Sjarel (alti prieteni din Soccerproject, pe langa Sven si Ian) unde am mancat foarte bine si am purtat discutii interesante. Ma bucur ca ne cunoastem personal acum, e mult mai usor sa discuti cu cineva pe internet cand il cunosti si in viata reala.


3 comentarii:

  1. De asta te uiti tu la Turul Frantei? Fara sa stii ce simt saracii ciclisti? :P In sfarsit te-a provocat cineva sa mergi cu bicicleta. Cum ai luat totusi curba? ;) Te descurci? Te astept la Timisoara sa tragem ture cu bicicleta prin oras.
    Frumoase poze si frumos orasul. Finally vedem si poze cu ceva cladiri mai vechi, si nu ma refer la fata ta :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceau, Vali!
    Ti-am scris si ieri, dar nu cred ca ai primit mesajul meu. Te intrebam daca se poate sa stau la biroul tau, te rog. :P (ca sa nu zici ca eu nu iti cer nimic :) ) Sa ne aduci poze la lucru(ma gandesc ca ati facut mult mai multe).
    Sa aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti, sigur ca poti :) ca sa nu faceti publice aceste cereri, puteti sa-mi scrieti mail (adresele valabile le gasiti in ultimul mail trimis inainte de a pleca) :)
    Poze avem cam 1100 pana acum, si suntem pe la jumate cu pozatul. O sa le vedeti pe toate, sigur ca da, comandam o pizza in pauza de masa si stam si ne uitam la ele, sa nu ne certe sefii ca ne uitam la poze in timpul programului de lucru :P

    RăspundețiȘtergere