marți, 27 iulie 2010

Berlin


Azi cica a fost o zi de relaxare, plimbare. Haha, ce gluma buna, muhaha. Da, relaxare, da plimbare, dar ...

Ne-am trezit tarziu, asa ca am plecat abia pe la 10:30 de la hotel. Am luat o sticla in care mai era cam 0.7l de suc, care bineinteles ca nu ne-a ajuns, iar 0.5l de lichid in centrul Berlin-ului incepe de la 2eur. Nu mai facem greseala asta. Am mers cu tramvaiul super rapid pana la Alexander Strasse, de unde am inceput. Desi ne facusem o gramada de calcule cu ce sa ajungem unde, cand am ajuns in centru, toate s-au inlantuit. Am gasit si o harta foarte faina la singurul punct de info turistic – foarte slab pregatit si el – si ne-a fost tare usor. Am terminat tot centrul intr-o zi, desi am mers vreo 20-25km. Ma dor picioarele, dar sunt multumit.

Am mancat la mana specialitea berlineza - currywurst respectiv bratwurst. Nu a fost nimic spectaculos, dar cu 5 euro am mancat amandoi asa ca nu ne plangem. Maine cica e la hotel pranzul la 6 euro, si cred ca-l vom servi aici.

Berlinul e un oras frumos, mare, si cam deranjat in perioada asta de tot felul de constructii/reparatii. Dar am vazut foarte multe, am facut si poze foarte multe, si a meritat vizita aici. Cine vrea sa vina la Berlin, sa ne caute, ca avem sfaturi folositoare :) Mai avem cateva obiective pentru maine, dar oricum maine vrem sa plecam dupa pranz.

Vom merge acum la un Mac sa mancam o inghetata si mai ales sa prindem un net gratis, ca doar n-am carat laptop-ul cu noi la plimbare, si telefoanele noastre nu cunosc wi-fi. Sper sa aiba la Mac astia, ca daca nu ... o lasam pe maine/poimaine :(

Planul pentru maine: - pana la pranz mergem la galeriile graffiti de pe Zidul Berlinului, mancam, mai vedem Gedaechtniskirche si plecam spre Hannover unde ne intalnim cu Sybille si ramanem peste noapte la ea.

Editare dupa Mac: internetul e la fel ca aici (la hotel), doar cu abonament la Deutche Telekom hot spot, asa ca nu, multumesc. Prea scump. Ciudat, ca in Romania la Mac e wi-fi gratis, in Franta la fel (chiar si in Paris). In Romania avem si in piete (piata Unirii in Timisoara) si in centre comerciale, aici nu exista wi-fi gratuit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu