luni, 9 august 2010

08.08 Elvetia

Waw, ce zi. Asta e prima zi cand sunt obosit de atata condus. Am condus vreo 500-600km dar pe stradutele inguste din localitatile Elvetiei, stradute ba in coborare ba in urcare. Si sunt elvetienii astia niste somnambuli la volan ... pai m-or tinut cu 70 intre localitati (limita cica e 80), iar in localitate m-or tinut cu 30-40 ... am innebunit.


Dar faza interesanta: plecam din Lyon, o luam pe autostrada spre Geneva, ca doar de aia am mers pe la Lyon. Foarte faina, apropo, nu-mi pare rau de aia 11.5euro. cand intram in elvetia, hop si o tanti care vrea sa ne lipeasca rovigneta pe parbriz, si cere 40 euro. Ho, stai tanti, nu merg pe autostrada. Nu? atunci trebuie sa va intoarceti. pai uite pe gps, ies la prima iesire, ce, imi trebuie 1km pana acolo? da, 40 euro. na bine, ma intorc. ne lasa, trecem, mergem inainte, nu vad pe unde sa ma intorc, cand sa ies de pe autostrada, de fapt iesirea dadea pe alta autostrada, si abia peste alti 2km puteam iesi. si guess what, era indicator ca e politia de autostrada acolo, imediat. ochesc o alta iesire (eram la un semafor, si era posibilitatea de intrare in stanga spre ceva zona industriala), si ma bag pe acolo - a fost ceva la secunda :P si de acolo ne plimbam putin si o scoatem la liman. auzi mah la ei, 40 de oiro taxa de autostrada (cica e pe tot anul, dar cine mai ajunge anul asta in elvetia?). Lasa ca am mancat o cina romantica in centrul Winterthur-ului de banii astia.

Ne-am plimbat apoi prin Geneva (nu-i mare lucru de ea, inafara de lac :P), apoi prin Lausanne - frumos, prin Luzern - foarte frumos si hai la hotel. am incercat sa mancam pe drum, dar la 3 si ceva nu mai aveau bucataria deschisa pana la 6 (la un restaurant) si ne-a zis ca nu are sens sa incercam nici mai incolo ca nu vor avea nici altii. La intrarea in Lausanne ne-a oprit o patrula de politie (le-o fi placut numarul nostru? poate nici ei nu-i suporta pe mitici :D) dar dupa verificarea actelor ne-au dat drumu'. Plin de lebede la elvetieni pe lacuri, bag sama ca ai nostrii au dat de alte gustari mai sanatoase :P

Maine am avea 193km pana la Hohenschwangau si apoi 230 pana la Salzburg. Pentru ca avem timp ... ne gandim sa mergem prin Liechtenstein (Vaduz) ca nu ar fi decat vreo 60km de ocolire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu