marți, 7 octombrie 2014

Bietigheim

Bietigheim, un orasel cam in stilul Esslingen. Tot micut, tot o apa (sau mai multe?), centru frumos, curat, cladiri in acelasi stil. vreme faina, multa lume la plimbare, pe terase, prin parcuri. De la gara pana in centru e ceva de mers, la dus am fost relaxati, am mers printr-un parc pe malul apei, am vazut ratuste, plin de biciclisti, o zi perfecta pentru o plimbare.


Ne-am plimbat pe centru pana la ceva poarta faimoasa da orasului. Nu mi s-a parut eu stiu ce ... 4 cai/camile sau ce animale or fi fost, una peste alta :) Oraselul frumos, dar ne-a fost cam lene asa ca am tras repede pe dreapta :D


Ne-am oprit la o cofetarie unde am mancat o prajitura foarte buna, ceva cu fructe de padure si ciocolata. Ne-am intalnit acolo o trupa mai mare si ca ne-am intins la povesti, asa ca pe drum inapoi aproape am alergat sa prindem S-bahn-ul. L-am ajuns la fix.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu