marți, 7 octombrie 2014

Esslingen

Am inceput ziua cu o vizita la Esslingen. Un orasel-suburbie a Stuttgartului, micut si cochet. Un orasel tipic prin zona asta, cladiri dragutze, o apa prin mijlocul lui, niste delusoare ...


Am stat vreo 2h pe aici, am mancat o inghetata bunicica am facut cateva poze. Mi-a placut podul peste Neckar, avea de-o parte si de alta ghivece cu flori roz, pe o insulita din mijloc era o casa cu terasa ... frumos. Am facut o gramada de poze acolo pe pod.


Fiind duminica, am intalnit cateva palcuri de turisti cu ghid, se puneau in mijlocul unei piete si ghidul le explica ... nu mai puteai poza nimic pe acolo de ei :)


Am fost apoi sus la un fel de fortareata/cetate ... nu era mare lucru de ea, dar avea gazon fain si loc de joaca pentru copii, si nu numai pentru copii :) ne-am intins pe un hamac si ne-am leganat vreo juma' de ora ... relaxare in soarele de toamna.


Am coborat de la cetate pe niste scari interminabile si am admirat via ce cobora spre oras. Era plin de vii pe dealuri, nu stiam ca nemtii sunt asa mari producatori de vin, ma asteptam la hamei :D


Ne-am dus apoi spre S-bahn ca mai era si Bietigheim in plan.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu